Prezentační fotky pro Playboy Lounge Praha

Tak tohle byla skutečná lahůdka. Díky home stagingu jsem se hodně podrobně podívala do prostor, které bych jinak asi nikdy nenavštívila. A jak to všechno začalo? To mi takhle jednou zazvonil telefon... prý potřebují prezentační fotky luxusního komerčního interiéru zaměřeného na rozvoj pánské vizuální obratnosti. Kývla jsem, umění a galerie mám docela ráda.

Tanec sice přímo zbožňuji, ale když jsem do Playboy Lounge Praha dorazila, řekla jsem, že se jedná o omyl, že já u tyče tančit nebudu. Vše se však rychle vysvětlilo, a mě bylo jasné, že budu muset velice obratně využít vizuální jedinečnosti klubu, aby ještě více vynikla jeho kvalita a exkluzivita.

Interiérová Mission Impossible? Ale kdeže...

Cílem mé mise bylo upravit tři patra podniku, aby na fotografiích přitáhly cílovou skupinu, lépe situované muže středního věku, kteří se chtějí bavit v příjemném prostředí.

Musím říct, že během práce jsem se také bavila. Dala jsem důraz na útulnost a živost prostoru, přidala barvy a zároveň podtrhla jedinečnost. K zakázce jsem přistoupila jako k přípravě nemovitosti k prodeji, jen s tím rozdílem, že nakonec se nic neprodávalo, pouze nabízelo. A výsledkem takového prolnutí designu interiérů se zajištěním home stagingu musí nakonec být opět především lákavý vzhled, který přitáhne zákazníka. Ať už se jedná o zájemce o nové bydlení, či o... "rozvoj vizuální obratnosti".

Nakonec jsem tedy byla velice spokojená a majitelé klubu myslím taktéž. Zdolala jsem jednu nečekanou výzvu, rozvinula svou vizuální obratnost a ještě rozšířila své obzory. A navíc už vím, kde hledat třeba manžela, až někdy vyrazí na "pánskou jízdu".


GALERIE
Prohlédněte si fotogalerii projektu